Smooth and unslammable. The unique Dual Mode hull ensures comfortable navigation and excellent seakeeping even in moderate sea condition. Semidisplacement hull shape with round bilge along the centerline, broad hard chines, central skeg, and a vertical bow which tends to cleave the waves aside rather than skipping accross their tops
Main Technical data | |
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Longueur hors tout (y compris cabine de commande) | 13,35 m (43' 10'') |
Longueur de la coque (y compris la plate-forme) | 12,96 m (42' 6'') |
Largeur au barrot | 4.40 m (14' 5'') |
Tirant d'eau (y compris hélices à pleine charge) | 1,20 m (3' 11'') |
Déplacement (à pleine charge) | 17,6 t (38800 lb) |
Project | |
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Matériau de construction | GRP |
Style extérieur & concept | Cor D. Rover Yacht Design |
Designer d'intérieur | Style Dept. Azimut MC |
Accommodation | |
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Cabines | 2/3 |
Couchettes | 4/5 |
Salles de bain | 2 |
Performance | |
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Moteurs | 2 x Cummins QSB 6.7 355 mHP V-Drive |
Vitesse maximale (charge de test) | up to 22 kn |
Vitesse de croisière (charge de test) | up to 17 kn |
Tank capacity | |
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Moteurs | 2 x Cummins QSB 6.7 355 mHP V-Drive |
Réservoir carburant | 1680 l (443 US Gls) |
Réservoir d'eau douce | 600 l (158 US Gls) |
Data refers to UNI ISO 8666 conditions